Wednesday 22 October 2014

PETUA HILANGKAN JERAWAT DENGAN MUDAH DAN BERKESAN

Assalammualaikum w.b.t.

Mesti ramai yang suka tajuk entri ni kan hehe. Ditumbuhi jerawat menjadi satu masalah yang menjengkelkan dan 'mengerikan' terutamanya bagi wanita yang menjaga penampilan. Bermacam cara dilakukan untuk menghilangkan 'malapetaka' ini. So disini zizie pun nak share dengan korang cara zizie nak hilangkan jerawat dengan mudah dan berkesan.

petua hilangkan jerawat
MASKER PUTIH TELUR
Time dulu suka sangat buat Masker dari Putih Telur ni mudah dan jimat kos. Tempekkan putih telur tersebut sampai kering. pastu bila sudah kering bilas dengan air suam. kalo nak jaga muka dari tumbuh jerawat, amal masker ni dua kali seminggu.

petua hilangkan jerawat
BEDAK SEJUK
Haa dulu suka gak tempek bedak sejuk ni kat muka, sejuk jak rasa. bedak sejuk ni bagus tau tuk elak jerawat naik. so rajin2kan la diri pakai bedak sejuk ni. teringat pulak dulu masa kecik2 suka kacau makcik punya bedak sejuk main hantu2 pocong ngan adik hehe.

petua hilangkan jerawat

Haa ni la masker favoret zizie sekarang. ESP + Vitamin C + Vitamin E Shaklee. Muka bukan jak tak senang tumbuh jerawat malahan dapat extra kulit muka putih, glowing, gebu dan bersih gitu. kulit muka terasa licin jak heheh. Parut2 lama pun da hilang dan berkurang. Tapi bila time malas zizie ambil jak sebiji vitamin C tu then tumbuk2 halus pastu campur air sikit then tempek kat tempat jerawat tu tumbuh. In Shaa Allah jerawat kecut dan segan nak tumbuh hehe.

Selamat mengamalkan petua hilangkan jerawat ni k..

Saya adalah Pengedar Shaklee anda di kawasan Kota Kinabalu dan seluruh malaysia. Konsultasi akan diberikan secara percuma. Jangan segan dan silu menghubungi saya segera melalui sms/whatsap 010-9555204 untuk sebarang pertanyaan berkaitan vitamin Shaklee dan sekiranya anda ingin menjadi ahli Shaklee. Bimbingan dan panduan diberikan sebaik mungkin dalam Group Hebat keluarga Shaklee kami.. 

Zizie salim
♥ sms/whatsApp: 010-9555204
♥ Fb : rmin zie
♥ Emel : ziziesalim@yahoo.com
♥ Fb: Supermamaotet Shoppe  sila klik LIKE utk info terkini

No comments:

Post a Comment