Sunday 9 November 2014

TIPS KURANGKAN RABUN MATA

Assalammualaikum w.b.t.

Hari ni zizi nak share dengan korang berkaitan petua mengurangkan rabun mata, tidak kiralah rabun jauh, rabun dekat, rabun malam dan bermacam jenis rabun lagi.

Antara tips dan cara yang boleh digunakan untuk mengurangkan rabun mata

1. Amalkan makan buah-buahan contoh carrot. Carrot mengandungi beta carotena yang baik untuk mata. Walaupun ramai pakar menyatakan carrot sebenarnya tidak ada kena mengena dengan mata. Just try saja 

2. Jangan amalkan membaca dalam keadaan gelap dan tidak cukup cahaya lampu.

3. Selepas bangun daripada tidur atau mata sibuk berkerja menghadap komputer cuba ambil masa untuk melihat pemandangan yang hijau dan menenangkan. Lepas tu mesti gerenti mata dapat releks.

4. Tips paling best ialah ambil suplemen khas untuk kesihatan mata. So disini suka zizi cadangkan dengan korang cuba CARATOMAX SHAKLEE..

petua kurangkan rabun mata
Vitamin untuk mata
Apa yg ada dalam satu kapsul CarotoMax? Satu kapsul CarotoMax mengandungi rumpai laut, tomato non-GMO, biji anggur, pot marigold, epal, strawberi, minyak zawit, fava d'fanta, brokoli, ubi kentang, cantaloupe dan lobak.

Satu hidangan CarotoMax juga bersamaan dengan 89 hidangan raspberi (alpha carotena), 102 hidangan pisang (carotene), 714 hidangan apricots (lycopene), 113g salmon (astaxanthin) dan 285 hidangan anggur (lutein dan zeaxanthin).


Saya adalah Pengedar Shaklee anda di kawasan Kota Kinabalu dan seluruh malaysia. Konsultasi akan diberikan secara percuma. Jangan segan dan silu menghubungi saya segera melalui sms/whatsap 010-9555204 untuk sebarang pertanyaan berkaitan vitamin Shaklee dan sekiranya anda ingin menjadi ahli Shaklee. Bimbingan dan panduan diberikan sebaik mungkin dalam Group Hebat keluarga Shaklee kami.. 

Zizie salim
♥ sms/whatsApp: 010-9555204
♥ Fb : rmin zie
♥ Emel : ziziesalim@yahoo.com
♥ Fb: Supermamaotet Shoppe  sila klik LIKE utk info terkini

No comments:

Post a Comment