Friday 20 June 2014

ATASI GIGI LONGGAR DAN BERDARAH DENGAN OSTEMATRIK SHAKLEE

Salam dan hello-hello uolss...hari ini suka saya kongsikan tentang masalah gigi longgar, rosak dan bergoyang yang terasa sangat menyakitkan saat mengunyah makanan. kadang-kadang hasrat di hati untuk mengambil makanan keras seperti steak daging terpaksa dilupakan. Pengambilan makanan keras ni akan menyebabkan sisa-sisa makanan senang melekat di celah gigi yang renggang yang secara tidak langsung mendatangkan kesakitan gigi yang teramat dan menjadi umpama mimpi ngeri bagi penghidapnya. 

selain itu, kekurangan pengambilan kasium ni kita boleh nampak time nak berus gigi terutamanya, gigi atau gusi kita akan berdarah setiap kali memberus gigi dan sekaligus merimas dan merisaukan kita...

shaklee kota kinabalu
gusi berdarah

Kami di Supermamaotet shoppe sedia berkhidmat membantu anda dengan memberi panduan serta konsultasi percuma penggunaan produk dari shaklee iaitu OSTEMATRIX owesome yang begitu kaya dengan sumber kalsium...

Untuk info, supplement kalsium ni mcm2 ada di pasaran tau, antaranya calcium carbonate, calcium lactate, calcium citrate, calcium gluconate, tetapi tidak semua kalsium ni sama k.. n kalsium shaklee ni ada vitamin D  untuk membantu penyerapan terbaik dalam badan.. ia membantu pembentukan tulang dan gigi yang kuat..tapi itu juga sebetulnya tidak cukup..ini kerana tulang yang kuat perlu 'melekat' antara satu sama lain. Oleh itu ia memerlukan mangan, boron, copper dan sebagainya sebagai simen.

Disebabkan itulah kita perlukan Ostematrix..

ostematrix shaklee
OSTEMATIRX- KALSIUM TERBAIK UNTUK SEISI KELUARGA

Selain itu, antara kebaikan OSTEMATRIX ni adalah;

1) Membantu dalam pembentukan tulang dan gigi yang sihat
2) Mengelakkan penyakit osteoporosis
3) Memulihkan kekejangan dan otot2
4) Meringankan stress
5) Menstabilkan tekanan darah
6) Meringankan sakit semasa haid
7) Membantu dalam masalah gastrik

selain itu, Ostematrix ni juga sesuai untuk ibu bapa kita terutama yang mempunyai masalah tulang dan berumur. Mereka perlukan kalsium untuk membantu tulang lebih kuat di usia sebegini..husband pun boleh ambil ni tau..untuk info, Ostematrix adalah salah satu suplement yang dicadangkan SHAKLEE untuk SET KESIHATAN LELAKI..sgt sesuai untuk lelaki yang kurang minum susu @ yang aktif bersukan :)

Sebarang pertanyaan atau kemusykilan bolehlah merujuk saya. Jangan segan silu sms/whatsapp 010-9555204 atau email zihak87@yahoo.com.my.

Saya merupakan Pengedar Shaklee di kawasan Sabah& sarawak serta seluruh Malaysia. Hubungi saya sekiranya anda perlukan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee. Saya menyediakan perkhidmatan COD di kawasan sekitar Kota Kinabalu, Likas,Sepangar,Telipok,Tuaran,Penampang,Petagas dan Putatan (atas persetujuan bersama).


No comments:

Post a Comment