Monday 3 March 2014

Herbal Blend Multi Purpose Cream shaklee

Bismillahirrahmanirrahim dan assalamualaikum,



Sebelum bercerita panjang, jom kenali dulu ape itu herbal blend multi purpose cream dari shaklee.

Apa itu herbal blend multi purpose cream?


                       


Krim yang menenangkan ini telah diuji secara klinikal di mana ia dapat melembutkan kulit yang kasar dan pecah-pecah pada lutut, siku serta tumit kaki.Ianya Dingin, bermentol dan tidak berminyak. Diperbuat daripada estrak herba semulajadi yang menenangkan termasuk sage, horse chestnut yarrow dan rosemary.

Secara ringkasnya, herbal cream ni banyak membantu ibu2 yang mempunyai masalah anak ruam2..ruam susu ke ruam panas ke..mcm2 ruam..bkn ruam aje..eczema pon sama..dan paling best krim ni selain buat mommies yang mempunyai  masalah tumit pecah, kulit kering ke gatal2 pun boleh pakai.





Mommies-mommies kat luar sana yang anak ada ruam susu, ruam panas, ruam lampin,eczema ke jangan susah hati lagi sebab krim ni boleh jadi penyelamat anda..Jangan risau sebab krim ni xpanas n selamat digunakan pada bayi. Di samping tu jugak, anda boleh tumpang sekaki guna kan krim ni sebab ia jugak boleh melembutkan kulit macam dekat siku n tapak kaki..so masalah tumit kaki pecah dah xde lagi lepas ni..Krim ni memang berbaloi-baloi kalau beli, ia tahan lama sebab kita cuma perlu guna cikit je kan,lagi pula anak sihat bebas masalah kulit dan mommies juga boleh dapat kulit lembut dan cantik.Paling penting sekali krim ni halal dan xde bahan terlarang dan sumber nya pun dari ekstrak semulajadi kan, so amatlah selamat dan sesuai untuk kegunaan seisi keluarga.

Jom tengok plak testimoni pengguna yang berpuas hati lepas guna krim ni.


Apa yang customer ni makan sehinnga susu melimpah n memancut kat muka anak dia hingga kena ruam susu? Customer ni (Azianna) ambil Eu-Four Pack seminggu yang lalu... Kemudian dia beli Herbal Blend Multipurpose Cream untuk ruam anaknya.... 

Apa yang terdapat dalam Eu-Four Pack??? Eu-Four Pack terdiri daripada Vitalea, Vita-C, B-Complex dan Ostematrix... Best kan... anda bila lagi nak mencuba???


Ini pula antara testimoni Herbal Blend Multi-Purpose Cream ini.... diambil dari Group Customer Shaklee....




Saya merupakan Pengedar Shaklee di Sabah terutama di Kota Kinabalu dan seluruh Malaysia. Hubungi saya sekiranya anda ingin mengetahui lebih lanjut tentang produk Shaklee.



Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya di:

Zizie salim
♥ sms/whatsApp: 010-9555204
♥ Emel : zihak87@yahoo.com.my
♥ Fb: Supermamaotet Shoppe  sila klik LIKE utk info terkini

Credit to: vitaminpilihansemua.blogspot.com

No comments:

Post a Comment