Monday 30 March 2015

PENGALAMAN SAYA BAGAIMANA MENGATASI MASALAH GASTRIK DAN MENDAPATKAN KULIT JARANG DITUMBUHI JERAWAT

Assalammualaikum wbt..

Salam sayang untuk pengunjung blogku sekalian. sudah agak lama tidak bersiaran. Malam ini hati tiba-tiba tergerak untuk berkongsi pengalaman diri sendiri mengamalkan suplemen yang Banyak memberikan maanfaat dalam hidup saya.

Dipendekkan cerita kisah cinta hati saya bermula dengan ESP SOY PROTEIN dan SUSTAINED RELEASE VITA-C PLUS. Dua jenis suplemen ini sangat memberi kesan yang mendalam untuk diri. Esp misalnya telah banyak membantu merawat gastrik yang saya hidapi sejak di bangku sekolah lagi.
testimoni gastrik esp soy protein
Testimoni panas dari ladang ni :)


Selain itu Vitamin C Juga teramat lah sangat membuatkan hati terpaut. Apa tak nya jerawat da jarang naik ke muka. tona kulit pun sudah sekata. Ndak lagi macam dulu yang berbelang-belang. selama mengamalkan vitamin c ni jugak alhamdulillah jarang dah demam atau sakit-sakit.

ini lah 2 jenis vitamin yang mesti diambil sehari-hari untuk memastikan saya bertenaga setiap hari. Jangan terkejut 2 vitamin ini jugak boleh menjimatkan duit anda ke salon-salon kecantikan untuk bermasker mendapatkan kulit yang cantik,gebu,halus dan glowing. Nak tau caranya klik sini.

so jika anda ingin mencuba suplemen kegemaran saya ini jangan segan silu hubungi saya 010 9555204. Segala kemusykilan dan pertanyaan akan dilayan secara percuma. Saya juga boleh membuat penghantaran terus ke kawasan sekitar Kota Kinabalu (persetujuan bersama) dan ke seluruh sabah dan Malaysia melalui penghantaran pos.

Zizie salim
♥ sms/whatsApp: 010-9555204
♥ Fb : rmin zie
♥ Emel : ziziesalim@yahoo.com
♥ Fb: Supermamaotet Shoppe  sila klik LIKE utk info terkini

No comments:

Post a Comment