Thursday 9 October 2014

KENAPA SAYA SUKA ESP SHAKLEE

Assalammualaikum w.b.t.

Hai dan salam sayang uoolss. Apa khabar? Diharap semuanya sihat2 belaka. Harini tajuk cabaran entri iyalah Kenapa Saya Suka ESP SHAKLEE. Ok first, sapa2 yang mengikuti blog, fb dan instagram zizie akan tau zizie adalah pengamal setia ESP shaklee hehe. Tajuk ni pun teramat la bersesuaian sempena bulan promosi buy 6 free 1 ESP ni..

Promosi Buy 6 free 1
Ok mungkin ada dikalangan korang yang mengikuti perkembangan dan perjalanan zizie dengan ESP ni tau kenapa zizie 'teruja' dengan produk ni. Kepada korang yang tak tau mari zizie bagitau korang hehe. ESP adalah salah satu produk yang sangat berjasa tuk menyelesaikan gastrik zizie 13 tahun yang lalu. Sejak ambil ESP gastrik da tak sering dan jarang menyerangku lagi (alhamdulillah). Kalo dulu terpaksa bergantung dengan ubat susu putih (magnesium) dan pil ranbaxy atau ranitidine. Sekarang asal rasa tak selesa terus bancuh ESP jak and rasa sakit tu tak akan menyerang da hehe..

resepi esp shaklee
Resepi kegemaran ESP + MILO
Selain tu, kesan yang zizie alami sendiri bila ambil ESP ni badan terasa bertenaga pastu yang paling siok perut pun tak rasa lapar kenyang jak memanjang hihi. Kulit muka halus, bersih dan gebu jak terasa. Parut2 pun dan berkurang. Tona kulit sekata jak berbanding dulu yang kelihatan x sekata dan berjeragat.

Berminat mau mencuba ESP? Boleh sangat-sangat2 dan sangat dialu-alukan Hihi.. Kebetulan PROMOSI produk Shaklee bulan ni adalah ESP, so sangat-sangat banyak penjimatan jika anda beli ESP sekarang..

Jangan tunggu lagi Jom! Hubungi saya terus jika ingin mendapatkan HARGA ISTIMEWA ya!

Saya merupakan Pengedar Shaklee di Sabah, Sarawak serta seluruh Malaysia. Hubungi saya sekiranya anda perlukan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee.

Berminat untuk menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya segera! Saya akan guide anda sebaik mungkin sekiranya anda ingin menjadi Pengedar Shaklee yang berjaya :)

Zizie salim
♥ sms/whatsApp: 010-9555204
♥ Fb : rmin zie
♥ Emel : zihak87@yahoo.com.my
♥ Fb: Supermamaotet Shoppe  sila klik LIKE utk info terkini

No comments:

Post a Comment