Tuesday 10 June 2014

RAHSIA KULIT CANTIK BERSERI DENGAN SET KECANTIKAN SHAKLEE

Wanita dan kecantikan memang tidak dapat dipisahkan ibarat pepatah mengatakan 'bagai aur dan tebing'. Telah menjadi fitrah dan lumrah alam untuk wanita gemar kelihatan menarik dan menjaga kecantikan dalaman. Dalam dunia moden sekarang  ramai dalam kalangan wanita berlumba-lumba untuk menjadi cantik secara 'Ekspres' tanpa mengira kos dan modal asal hasrat didalam hati tertunai..Ketaksuban ini juga telah melekakan mereka dengan bahaya yang bakal diterima akibat ketaksuban mencari kecantikan dengan jalan singkat. 

Pengalaman saya sendiri sejak mengamalkan set kecantikan shaklee ni kulit kelihatan bersih putih gebu dan licin glowing gitu..hehe..Jom kita bershaklee dengan set kecantikan kulit dari shaklee awesome ni...

selami kecantikan dalaman terpancar ke luaran dengan harga yang berbaloi-baloi jimat dan tahan berbulan-bulan lamanya..

dapatkan juga tips menjadikan suplemen dari saya sebagai masker di sapu kat bahagian luar muka,tak usah membazir bazir duit ke salon kecantikan untuk masker...2 dalam 1...

KINI,saya perkenalkan 3 rangkaian suplemen yg menjadi rebutan org ramai masa kini..



RAHSIA KULIT CANTIK BERSERI
SET PENJAGAAN KECANTIKAN SHAKLEE


➀ B Compleks Shaklee

✤ Vitamin kecantikan ini penting bagi memperbaiki peredaran darah dalam badan dan meratakan warna tona kulit pada wajah. Tidak timbul lagi masalah kulit wajah yang bertompok-tompok
✤ Selain itu, B Complex juga membantu dalam menstabilkan hormon badan kita; juga sesuai untuk mengurangkan rasa marah atau stress. Sekaligus membantu dalam menghasilkan kulit yang cantik dan ceria.



➁ Sustained Release Vita-C Plus Shaklee

✤ Sebagai antioksidan kuat yang melindungi kulit daripada pencemaran udara dan sebagainya.
✤ Membantu mengecutkan jerawat dan mengatasi masalah kulit kering.
✤ Membuatkan kulit semakin putih dan cerah.
✤ Merangsang pembentukan dan peningkatan produksi kolagen kulit, yang akan menjaga kekenyalan, kelenturan, serta kehalusan kulit.
✤ Vitamin C membantu mengekalkan paras kolagen yang kritikal bagi wajah anda. Kekurangan paras kolagen mengakibatkan kulit wajah anda kelihatan tua. Inilah sebabnya banyak artis Hollywood mementingkan tahap kolagen yang mencukupi; walaupun berusia 50 tahun ke atas, agar wajah kekal licin, tegang dan sihat seperti wanita muda 20-an.



➂ Vitamin E Complex With Selenium and Grape Seed Extarct Shaklee

✤ Juga dikenali sebagai Vitamin awet muda
✤ Melambatkan proses penuaan kulit
✤ Mengawal kadar pengeluaran minyak dalam liang kulit sekaligus mengurangkan masalah kulit berminyak.
✤ Sifat antioksidan yang tinggi: Sifat ini berfungsi melawan radikal-radikal bebas yang banyak terdapat di ruang udara kita yang biasanya menyebabkan masalah kusam, tompok-tompok hitam, jeragat dan pigmentasi.
✤ Vitamin E juga berperanan untuk melancarkan darah dan menjadikan muka fresh, glowing dan menjadikan kulit semakin cerah.
✤ Menjaga kesegaran dan keremajaan kulit
✤ Melindungi kulit dari sinar ultra-ungu
✤ Menjaga kelembapan kulit



Gabungan ketiga-tiga vitamin ini In Shaa Allah dapat menyelesaikan masalah kulit wajah anda ditambah badan juga akan sihat dan bertenaga.

Kulit yang kusam, berminyak dan tidak berseri biasanya disebabkan oleh radikal-radikal bebas yang terdapat di sekeliling kita. Radikal-radikal bebas ini memusnahkan sel-sel kulit wajah. Bila sel rosak, kulit pun tak cantik lah ... 


Untuk mendapatkan keputusan yang lebih mantap lagi, boleh juga add on atau tambah ESP Shaklee untuk menghilangkan parut-parut jerawat dan menghaluskan kulit anda. ESP ini sangat bagus kerana ia memperbaiki sel-sel rosak dalam badan kita. Bila sel-sel sihat, lebih mudah untuk menyerap segala zat-zat nutrient yang kita makan. 



SET PENJAGAAN KECANTIKAN SHAKLEE
SET PENJAGAAN KECANTIKAN SHAKLEE

NAK BUAT PESANAN SEGERA!!??

PM : https://www.facebook.com/pages/Supermamaotet-Shoppe/141111559433284?sk=messages_inbox
✉ 010-9555204 
COD area : Kota Kinabalu, Likas, Telipok, Penampang, Putatan,Petagas dan banyak lagi ( atas Persetujuan bersama )

Courier melalui Poslaju/Gdex: Sabah & Sarawak serta Seluruh Malaysia.

Nikmati perkhidmatan yang di tawarkan dari Supermamaotet  Shoppe
:
✔ Panduan pengambilan vitamin yang betul
✔Konsultasi PERCUMA after service secara berterusan
✔ Setiap pmbelian menerima sesuatu yg istimewa
✔ Penghantaran percuma

Saya merupakan Pengedar Shaklee di Sabah&Sarawak serta seluruh Malaysia. Hubungi saya sekiranya anda perlukan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee

No comments:

Post a Comment