Tuesday 27 May 2014

SET KEHAMILAN SHAKLEE YANG LENGKAP DENGAN NUTRISI

Assalammualaikum w.b.t.

Hai bakal2 ibu sekalian, apa khabar?zizie tau semua ibu2 kat sini adalah ibu yang prihatin terhadap kesihatan diri dan baby dalam kandungan. Jadi untuk memastikan ibu2 Ceria, aktif, sihat & gembira sepanjang hamil, zizie nak cadangkan rangkai set kehamilan shaklee ni untuk memastikan ibu2 lengkap dgn nutrisi utk tubuh badan bagi menampung keperluan ketika hamil.


◍ Antara sebab mengapa ibu2 harus memilih Set hamil Shaklee masa kini, ialah:
● lengkap dengan semua zat yang diperlukan oleh ibu hamil
● tahan berbulan-bulan
● boleh dimakan bersama ahli keluarga
● harga yang sangat berbaloi
● semulajadi (bukan sintetik)
● tidak memberi sebarang kesan sampingan
● bonus kesihatan dan kecantikan extra
● terbukti selamat dan berkesan



VITAMIN UNTUK IBU HAMIL
SET KEHAMILAN

◍ Kebaikan Vitamin :

~ Multivitamin(Vita-lea) ~
mengandungi 12vitamin dan 7 galian dan ianya lengkap dengan iron formula..Kekurangan iron boleh membuatkan si ibu lemah,mudah nak pitam atau pengsan,Hb rendah dan sentiasa kelihatan pucat lesu.

Suplemen B complex Shaklee mengandungi Folic acid,Biotin yang sangat penting untuk pembentukan darah dan kestabilan hormon .Vitamin B dikatakan sangat penting untuk pembentukan tulang tengkorak anak di dalam kandungan.

Sebiji vitamin C Shaklee bersamaan 7 setengah biji oren dan memenugi keperluan vitamin C minima tubuh kita iaitu 500mg.Ia sangat unik keran tidak mempunyai pewarna malah pengawet tambahan.

Ianya sangat penting dalam membantu pembentukan otak bayi dari peringkat awal pembentukan.Mengandungi DHA yang sangat penting untuk otak & membantu ibu mengawal berat badan ketika mengandung.

Kalsium sangat penting untuk pembinaan sel dan pembentukan tulang bayi.membaiki ransangan urat saraf,mengelakkan kekejangan otot,sakit pinggng,lenguh-lenguh dan kebas kaki/tangan terutama bagi ibu mengandung serta kalsium juga penting untuk menstabilkan denyutan jantung dan tekanan darah tinggi.

◍ Set Asas untuk trimester pertama terdiri daripada:


◍ Set asas untuk trimester 2 & 3 terdiri dari:




Berminat?

Hubungi saya sekarang!!
Your Shaklee Independent Distributor
Zizie salim
♥ sms/whatsApp: 010-9555204
♥ Emel : zihak87@yahoo.com.my
♥ Fb: Supermamaotet Shoppe  sila klik LIKE utk info terkini




Saya merupakan Pengedar Shaklee di Sabah serta seluruh Malaysia. Hubungi saya sekiranya anda perlukan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee

No comments:

Post a Comment